Terug

Verzenden & Retouren

 

Gratis verzending vanaf €50,-

Bij Thuiszorgwinkelxl betaalt u bij een orderwaarde vanaf €50,- geen verzendkosten. Voor bestellingen met een orderwaarde onder de € 50,- betaalt u € 6,95 verzendkosten binnen Nederland en €7,99 voor het verzenden naar België.


Levertijd

Snelle levering

Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, betekent dezelfde dag verzonden. Dit geldt voor producten die:

  • Op voorraad zijn in ons magazijn;
  • U betaald met iDeal, AfterPay, Creditcard, PayPal, Bancontact of Belfius
  • Vervoerd worden met een pakketdienst zoals DPD, PostNL, GLS, DHL, Transmission
  • Leveringen naar België kunnen iets langer onderweg zijn

Actuele status van jouw bestelling

Heeft u een bestelling geplaatst en bent u benieuwd naar de actuele status ervan? Log dan in op onze webshop met uw e-mailadres en wachtwoord. Hier vindt u de meest actuele leverdatum.


Voorraad

Op voorraad in ons magazijn? De volgende dag in huis!

Bij elk product staat vermeld of wij het op voorraad hebben in ons magazijn. In dat geval kunt u uw bestelling de volgende dag in huis verwachten. Hebben wij het product niet op voorraad, dan geven wij een verwachte levertijd bij het product.


Vervoerders

Wie bezorgt uw pakketje?

Om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te krijgen, werken wij samen met verschillende vervoerders. Zo hebben we een hecht samenwerkingsverband met PostNL, DHL, GLS, DPD en Transmission


Pakket traceren

Waar is mijn pakketje?

Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een bevestigingsmail met een trackingcode. Met deze code kunt u uw bestelling volgen. Dit geldt voor alle artikelen die vervoerd worden door PostNL, DPD, DHL, GLS en Transmission.

Geen tracking-code bij briefpost-bestellingen

Wanneer uw bestelling via briefpost verzonden wordt, ontvangt geen tracking-code. U krijgt vanzelfsprekend wel een verzendbevestiging.

Dropshipment-leveringen

In een aantal gevallen worden producten rechtstreeks vanuit onze leverancier naar u verzonden. Ook voor dit soort zendingen kunnen wij u in de meeste gevallen de tracking-gegevens doorgeven. Onze klantenservice houdt u op de hoogte van de levering.


Als u niet thuis bent

Niet aanwezig

Wanneer u niet aanwezig bent op het moment van afleveren wordt uw bestelling bij de buren afgeleverd of wordt er een afwezigheidsbriefje in de brievenbus gedaan (PostNL laat vanaf 1 juli geen briefjes meer achter in de brievenbus, u wordt op de hoogte gehouden via e-mail of de app). In sommige gevallen kunt u op de tracking pagina bij onze vervoerders laten weten op welk tijdstip u het pakketje graag zou willen ontvangen.

Brievenbus post

Past de bestelling in een envelop en wordt het verzonden met de post? Dan wordt het pakketje gewoon afgeleverd, ook wanneer u niet thuis bent.


Retourneren

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst bij Thuiszorgwinkelxl.nl heeft u een bedenktijd van 14 dagen.  Binnen dit retourtermijn kunt u zonder reden afzien van uw bestelling en het product retour sturen. 

Als u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, dient uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst bij ons terug te zijn. Daarnaast dienen de producten in de originele verpakking te zitten. Bij het dichtplakken gelieve geen grijze of zwarte tape gebruiken en niet op de verpakking te schrijven.

Speciaal voor u bestelde artikelen kunnen helaas niet worden geretourneerd. Dit zijn artikelen welke wij niet standaard in ons assortiment hebben.


Hygiëne producten

Om hygiënische redenen kunnen de onderstaande producten niet worden geretourneerd, tenzij de producten in de originele, ongeschonden verpakking zitten

  • Toiletverhogers
  • Afveeghulpen
  • Toiletstoelen
  • Badliften
  • Urinaals
  • Luiers
  • Douchestoelen / Douchekrukken
  • Ondersteken / Bedpannen
  • (rolstoel)kussens
  • Desinfectiemiddelen (kunnen helaas niet geretourneerd worden)

Rolstoelen/Rollators

U mag een rolstoel of rollator binnen beoordelen en proberen. Net zoals u in de winkel mag doen. Wanneer u hier buiten mee gaat rijden kan deze helaas niet retour genomen worden.

Horloges

Wanneer deze zijn geactiveerd kunnen deze helaas niet retour genomen worden. Ze worden alleen retour genomen wanneer deze nog niet zijn gedragen, niet geactiveerd en in originele ongebruikte staat verkeren.


Waarom krijg ik minder geld terug voor mijn retour gestuurde product?

Dan is het geretourneerde product waarschijnlijk niet in de originele staat retour gestuurd. Aan de hand daarvan wordt een waardevermindering toegepast. Dit is maximaal 25%.

Het bedrag wat u retour ontvangt hangt af van:

- De waardevermindering van het product hangt af van de volgende factoren

  • beschadiging van het artikel
  • beschadiging van de verpakking
  • in hoeverre het product compleet is

- De kosten die door ons gemaakt moeten worden om het product weer te verkopen. Er moeten nieuwe foto's / teksten gemaakt worden. Hiervoor rekenen wij €5,- en worden samen met de waardevermindering ingehouden.

 

Bestellingen in de winkel

Speciaal bestelde artikelen welke in de winkel besteld zijn kunnen helaas niet retour genomen worden.


Let op! De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Voor overige voorwaarden die gelden bij het retourneren verwijzen wij u graag door naar onze algemene voorwaarden.

​Wanneer u niet tevreden bent of uw aankoop kunt u gebruik maken van het retourformulier. Dit formulier stuurt u samen met de retourzending naar het onderstaande adres. Is het product defect? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice.

Adres:
Wiener Shops
Retouren
Kruisstraat 61
5612CD Eindhoven

Retourformulier downloaden

Vergelijk producten Verwijder alle producten

U kunt maximaal 3 producten vergelijken

    Hide compare box
    Thuiszorgwinkelxl.nl 8,8 / 10 - 4521 Reviews @ Kiyoh